Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

⇒ Om cookies och personuppgifter
Prova

Ligg på Plus från start - hela innehållet för 1 kr Fri tillgång till all lokaljournalistik.

Plusmärkt innehåll – synligt bara för dig som är kund

De har chans att vinna designpris

Sedan april har Expedition Bohusläns kampanj rullat för att locka Stockholmare och norrmän till Bohusläns olika besöksmål. Nu är reklamen nominerad till Svenska Designpriset.

En tröja med Bohus stickning som vajar i vinden, en snöleopard på bohuslänska klippor och en småfläckig rödhaj. Alla är de kännetecknen för våra mest besökta turistmål och går att hitta i annonsen och reklamfilmen för Expedition Bohuslän - en kampanj skapad av Turistrådet Västsverige för Strandverket Konsthall, Kosterhavets nationalpark, Nordens Ark, Nordiska Akvarellmuseet, Vitlycke Museum och Havets Hus. Nominerade i två...

För att läsa hela artikeln
Bli kund

Skaffa Plus

- få tillgång till hela innehållet


Inget svenskt personnummer? Inga problem - beställ här istället!

Eller

Redan kund?

Perfekt! Då är det bara att logga in så kan du fortsätta läsa hela artikeln och allt annat på stromstadstidning.se - Plus ingår i alla våra prenumerationer